kaya_kaya Fyzytt çatı muayenesi yaparken patlamıştı ebe ama neyle patlattı hatırlamıyorum doğumhane de sancı çekiyordum o an ona odaklanamadim, 5 saat sancı sonrası ebe dedi suyunu patlattım açıklık hızlansin diye
Fyzytt kaya_kaya Allah allah hissedilmemesi iyi bişe en azından 😄O kadar sancının içinde bi de o acı olmasın en azından 😄
tugceozturk_016 Arimimi ay ben farketmedim bile sonra ılık ılık aktı ama sonum sezeryan tabi 🤣 patlattiktan sonra ateşim çıktı siz yaptinizmi