hivdart canım 5 gün önceden bu test ondan sonra tekrar yaptım diğer günlerde çıkmadı daha regli olmadım. Ama bugün akşam a doğru 16:30 gibi yaptım çoook zor görünen bi hayalet çizgi çıktı ama marka dandik güvenemiyorum iki gün dava beklicemolmazsam kan vercem son reglim 23 mart ama döngüme göre 20 21 inde olmam lazım diye gösteriyo