Emlly merhaba size bişey sormak istiyorum da benimde iki kızım var ve son adet tarihim 26 Ağustos geçen. Hafta hastaneye gittim 30 gün adet gecikmesi ile kese ve Altan falan birşey görmedi geç döllenme olabilir dedi cuma günü tekrar gideceğim 1000 üstü çıktı dedi hamilelik var dedi haftaya çağırdı ve merak ettiğim sizin profilinize girdim de benzer durum var ben ilk iki kızımda da göğüs hassasiyeti yaşamadım ucu da .. ama şimdi göğüslerim çok ağrıyor uçları da ağrıyor dokunamiuorum da merak ettim si hiç yaşadınız mı bu gebeliginizde ve kızlarınızda ben çok korkuyorum geç döllenme de çocuk geç gelişirse 🥹🥹 lütfen cevap verirseniz çok sevinirim 🫠🥲 umarım görürsünüz