rojin_03 Srp53 canım haftaya salı kontrolüm var ama doktor alışverişini yapabilirsin dedi benim kafam hep orada ya
Srp53 rojin_03 isterseniz başka bir doktora daha teyit ettirin o haftalarda usg aleti de iyiyse artık net oluyor dediğim gibi bence de erkektir genelde kızda yanılıyorlar
Zlyha58 baycem yok canım yazım yanlışı yapmışım biraz Ahaha 16. Haftada erkek dedi zaten 😃 bir süpriz yapıp kız çıkıcak diye bekliyorum