Srp53 baycem genelde erken haftalarda kız denilenlerin çoğu değişiyor bunlardan biri de benim 12. Haftada kız dediler 14te erkek 😆
edaabykl baycem yaaaa bende yarin gidicem tam 12 haftalik olcsk insallah banada boyle guzel haber gelir 🫣😂 net bacak arasi gördüyse degismez bence
Burcumsuu baycem devlete gidiyorsan çok inanma 6 aya kadar göstermedi kız dediler erkek oldu şimdi ne kız ne erkek diyorlar doğuma 1 aydan az kaldı
rojin_03 Srp53 baycem canım biz 10 haftalıkken özeldeki doktor %70 kız dedi geçen hafta tekrar özele gittik yani 14 haftalıkken bize erkek alışverişini yavaştan yapabilirsin dedi de benim gönlümde hep kız geçiyor ya acaba değişir mi
edaabykl baycem 16 da öğrenmiştim oglumu ama yarin perinatolojiye gidicem epey uzun bakacak belki gorurse tahmin eder merak ediyorum cok 🫣
zeynep1z baycem ya banada 11. Haftada çıkıntı görüyorum ama testis yok sonradan oluşadabilir ama başka açıdan bakıncada kız gibi görüyorum %80 kız ama kimseye söyleme daha dedi genelde erkekler erken gösterir derler bakalım değişecekmi
edaabykl baycem yok valla ben daha yeni 12 olcam devlete takipliyim onlarda erken demiyorlar ama yarin perinatoloji bakcak gorurse tahmin eder o doktorum 🫣 bi oglum var bide kizim olsun cok isterim Allahım naasip eder inşallah 🌸
Zlyha58 baycem yok canım yazım yanlışı yapmışım biraz Ahaha 16. Haftada erkek dedi zaten 😃 bir süpriz yapıp kız çıkıcak diye bekliyorum