kartanesi___ bende hiç birine hazık hissetmiyordum 3. Bir yöntemi arıyordum suda doğum hariç yaşadığım yerde o yok çünkü. Diyordum ki gün verilerek gidersen cesaret edemem haberim olmadan olsa diyordum kontrole diye gittim doğumda buldum kendimi. Ben korkak bir insanım yinede genel istemedim ben yaptıysam herkes yapar. 3 gün cayır cayır yandı dikişler oturmak kalkmak eziyetti ama bebeğim küvoze gidince hastaneyi su yolu yaptım emzir süt götür lohusalğğımı anlayamadım Allah sağlık versin yara da iyileşiyor allah ğücünü veriyor korkmayın.