Zelis_ozdrgn jalepone yok 31 haftalık oldum ben özelde renkli ultrason fotosu alıyoruz ya bu haftalarda yüzü net olunca ama yüzünü göstermedi diye renkli ultrason vermedi detaylıyı çoktan oldum ben
[silindi] jalepone yavrum desteksiz büyütüyorum. 10 aylık olacak ama bir de bana sor 🥲🥲 mafoldummmmö 😂😂😂
jalepone naide827_ bende 16+1 oldum 😄 ay senin gelmiş zamanı neredeyse maşallah nasıl bebiş, cinsiyet ne 🍬
jalepone Zelis_ozdrgn ooo maşallah senin de az kalmış ben bilmiyorum renkli ultrasonu detaylı ultrasondan ibaret biliyordum 😄 olsun yakında yüzünü temelli göreceksin ne yapalım benimkisi de cinsiyetini göstermiyor 😂
Zelis_ozdrgn jalepone kaçç haftalıkk canım Son haftalarda özel de renkli foto veriyorlar canım ama yüzünü göstermiyo🤦♀️🫠
23250495 Kizlar ye eksiyi doğur Ayşe’yi ye tatlıyı doğur hakkiyi derler ya sizin canınız neler çekiyor kız ve erkek çocuğu olanlar
23250495 12+5 ama cinsiyet öğrenemedim çok bulantım oldu İlk zamanlar şimdi Yok tatlı istemiyor canim pek ama ekşi seviyorum bu ara sizce cinsiyeti ne kilzaaarr
jalepone 23250495 benim de net değil cinsiyeti daha doğrusu 11. Haftada hoca kız dedi ama kesin değil dedi sonra gittik göstermedi kendisini eğer kız olursa evet bende hep ekşi yedim tatlı yemedim ama son düzlükte tatlıya da ilgim arttı ama net değil işte benimkisinin cinsiyeti 😂
abd_72 Merhaba, 16. haftadayım şimdiye kadar bulantı ve kusmam olmamıştı. Yeni başladı, şimdi başlaması normal mi başka biri yaşadı mı ?
jalepone abd_72 vitaminler de yapıyor Benim de 14 e kadar hiç olmadı Demir vitamini başladık beni ben den aldı maffetti