Zelis_ozdrgn jalepone aminnnn oğluşumu görmeye gidiceem güzel uyandımm günaydınnn 32 haftadan selamlar👶😍💖
ftmka ru_a6 ru_a6 etken maddesine bakın parasetamol ise parola eşdeğerdir. Parol muadili diye hatırlıyorum. Eğer öyleyse bir sakıncası yok kullanmanızda.
Zelis_ozdrgn jalepone çokk şükür canımmm doğum hakkında konuştuk filan güzel geçti ama yüzünü göstermedi renkli ultrason alamadık🥺
jalepone [silindi] sana da Allah kolaylık versin valla biz daha o konulara gelemedik ama görüyorum arkadaşlarımda o çok zor oluyormus ya . Bebişini uyut yanına kıvrılıver
jalepone deletedmom43191 oğlun kaç yaşında canım . Ara da yaş farkı az olunca da anneye çok zor ya valla
[silindi] jalepone artık çok geç kuzum güne başlayalı çok oldu 🥲 bugün bir de doktor kontrolümüz var. Teşekkür ederim bu arada 🌸