7213 aynı duyguları paylaşıyoruz ben idrar testi vs yaptırmadım daha belirtileri ne bilmiyorum ama sanırım bende çok su içmek lazım perşembe günü hastaneye gideceğim Allah izin verirse idrar testi vereyim inşallah sağlıkla bebeğimizi kucağımıza alırız