yurdgul canım çok geçmiş olsun. Ben de serklajsız riskli gebeyim. Haftalarımız da yakın 10 gün önce aile hekiminde verdiğim tahlilde benim de idrarda bakteri ve eritrosit çıktı. Aile hekimim idrarsa enf var dedi bana da aksef yazdı. Doktorum kullanma kültür yapıcaz dedi. Neyse idrar ve vajen kültürü verdim. İdrar temiz ama vajende bakteri çıktı. Şikayetlerim de aynı senin gibi aşırı sulu akıntı. O sıra Progestan dozu da artmıştı akıntı ondan sandım ama değilmiş. Şikayetlerin geçmezse sen de bir kültür ver istersen.