Prensin_annesii Kızlar bugün 2:30 randevum var ama sabahtan hastaneye gitmek istiyorum alırlar mı beni kanamam devam ediyor acile gitmiştim pek birşey yapmadılar
busra34__ Prensin_annesii Başka doktora mutlaka gidin benim de 11+6 da olmuştu kanamam yatış filan yaptım plesantada kanama alanı oluşmuştu progestana başladım şuan şükür geçti
Senacanblt_ Prensin_annesii ona nasıl bişey demediler anlayamadım yani acil pek ilgili olmuyor ya bence gidip durumu anlatsan poliklinikte alırlar belki
busra34__ penbe_karisi aynen öyle benimde 11+6 da oldu yatış yaptım bende progestan kullanıyorum hala 1 ay kullandm bir kutu 2. Kutudayım şuan 17+1 daha ne kadar kullanırım bilmiyorum hiç
busra34__ penbe_karisi ben hem sabah hem akşam kullanıyorum🥲 bakalım benim doktorum ne zaman bıraktırıcak😶 bıraktıktan sonra sorun yaşmadınız dimi kanama vs ben bir gün içmedim ağrı yapmıştı bende ilacı yazdırıp içince geçti geri
busra34__ Prensin_annesii inşallah sıkıntısız geri dönüşünü bekliyorum merak ettim bende🥲geçmiş olsun şimdiden
penbe_karisi busra34__ bende 200 mg sabah akşam kullandım perinatoloji rahim uzunluğu iyi dedi bıraktırdı
Prensin_annesii busra34__ gittim düşük riskim varmış progestana başla dedi kalp atışı duyulmadı 6+4 haftalık duyulmaması normal mi 😔
busra34__ penbe_karisi ben sabah 100 akşam 200 olarak kullanıyorum benim de rahim azğı uzunluğumda sıkıntı vardı 35 vs çıkıyordu ama şuan iyi şükür inşallah bir sıkıntı yaşamam detaylı ultrasona mı girdiniz yoksa direkt perinatolojiye mi gittiniz