aliimraan penbe_karisi benimde yarın öğleden sonra 1 ay oldu gitmeyeli 34 haftalık, 30 haftalıkken gitmiştim paşamı görmeye, çok sabırsızım bende bir an önce yarın olsun istiyorum 🥹😍
aliimraan penbe_karisi benim hatta 1 hafta kala oluyor 😂,yarın zaten çok daha heyecan oluyor yaklaştıkça heyecan oluyor ya,bide doğuma da yakın olunca ayrı bir heyecan stres korku oluyor, senin normal mi olacak,
penbe_karisi aliimraan yok canm sezeryan 🥰♥️😍evet yaa şimdi 1 ay sornaya randevu verdiij bakalım o günü iple çekiyorum 😁😁😁
Sibel_72 penbe_karisi görmedi :( 20 haftalık oldum şuana kadar hiç görmediler detaylı 2 hafta sonra bakalım
Elzem123 penbe_karisi ben az önce gittim geldim. 28+5 haftalık olduk. Her şey yolunda Allah’a şükür. Çok mutlu oluyorum gidip görünce 🤭
asil15 penbe_karisi anladım cnm banada öyle demişti ama nasıl edicezki yeri geliyor ultrason da kıpır kıpır ama oan biz hiç hissetmiyoruz bacim biz daha bebek falan yapmayalım en iyisi bu gidişle bu sipalar yüzünden kadin dogum da değil akıl hastanesinde dogum yapicaz🤣