Havin49_ penbe_karisi hadi gözün aydın git gör benişkoyu bakalım içerde keyfi nasıl biz cuma günü gittik bacım
Mutluluk_21 penbe_karisi ben yarın gideceğim hesaplamalara göre yarın 22 hafta olacağız ama bir iki gündür pek hissedemiyorum biraz korku var biraz heyecan🌺
Alya05 penbe_karisi 😀😀 Normalde özel takipliydim 7 ay boyunca hep eşimle gittik gördük bebeği bir sürü güzl usg de var elimizde 😃 Son iyi aydır devlete gidiyorum devletteki iyi doktora anca akşam buluyorum randevuyu 😃😄😄
Fatma_furkan1996 penbe_karisi benim de ikinci gebeliğim çarşamba günü gidicez görüşe☺️sağlıkla kucağımıza alalım inşallah