beyzzsenturkkk sulekeser “Afel” hem gece/karanlık/gizem anlamlarıyla hem de yıldızın batışı gibi şiirsel bir çağrışımla bağlantılı. 🌙✨ en uzun gece gibi bir şey
blacksoul1903 Asya koyacağız bizde Allah nasip ederse İnşallah 🙂 Belis düşünebilirsiniz aşkın ilk meyvesi demek çok hoşuma gidiyor ama eşimi ikinci isme ikna edemiyorum 😅 ilerde babasının soyadını da kullanacağı için (çok emin 🤣) hem iki isim hem iki soyad çok uzun oluyormuş 😂
Anneyim20 sulekeser ilk kızım elzem dua Bunda karasızim hala Eliz ada var aklımda Alya var Alya liva Ama henüz karar veremedim
portakalrecelim sulekeser şu forumda ikinci defa rastladım Ayla ismini beğenen birine🥹🌸 biz de eşimle Ayla düşünüyoruz ama modern isimlerin içinde ilerde kendi ismini sever mi diye düşüyorum hep
Aysunays portakalrecelim Ayla çok güzel isim. ailede olmamış olsaydı kesinlikle koyardım kızıma. Ayrıca demode duran bir isim değil kısa ve 4 harfli olmasından dolayı modern algısı yüksek
sulekeser portakalrecelim Bence çok güzel bir isim ya bana da çok sıcak geliyor bir de Beren düşünüyorum 🥰