papatyahanim1 Pofidik123_ benim ilki öyleydi 28de hatta hastanede yattım bebek geliyor diye bir şekilde durdu ilaç kullandım 38+1de doğurdum sürekli yattım bu süreçte
yldzmtlu umynurr yok bence 33 gidebilirsin zaten sıklığı 32 33 baslatacaklar oda iki haftada bir gel diyorlar
Esra_Altay QueenBahar_ QueenBahar_ Evet çok az kaldı cok teşekkür ederim amin inşallah rabbim sizede sağ salim kucağınıza almayi nasip etsin inşallah 🤲😇ikinci gebeliğim benimde doktorum 38+4 e gün verdi yani 12 kasıma korku heyecan mutluluk duygusallık hepsi var bu aralar bende 🥲 💙👶