zelis_ugur96 umynurr bence 33 normal. Riskli bir durumunuz yoksa son haftalardaki sık yapılan kontroller için daha erken bence
umynurr zelis_ugur96 riskli hicbirsey yok denilmedi yani ama ne sıklıkla kontrole gel denilmedigi icin bide ilk gebelik biraz afalliyorum
Neka Coolmum yaa Allah kolaylıkla sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah umarım herşey senin ve bebişin için güzel olur ♥️
QueenBahar_ Esra_Altay ay ne güzel az kalmış bizde 73 ama planlı sezaryen olacağım için 60 gün Daha çok var zmaan durdu sanki Sağlıkla alın kucağınıza bebeğinizi 👼🏻🤍
QueenBahar_ Neka uygulamaya göre son 73 💙👼🏻 Ama sezeryan olacağım için planlı bı 10 gün oynar 60 gün diyelim,🌸 Sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza 😍
Esra_Altay QueenBahar_ QueenBahar_ Evet çok az kaldı cok teşekkür ederim amin inşallah rabbim sizede sağ salim kucağınıza almayi nasip etsin inşallah 🤲😇ikinci gebeliğim benimde doktorum 38+4 e gün verdi yani 12 kasıma korku heyecan mutluluk duygusallık hepsi var bu aralar bende 🥲 💙👶