NrglBayar ilk gebelikse eğer normal eşlerde ki değişim benim eşimle aramda da 12 yas var ben 26 yaşındayım ilk gebeliğimde çok kötü zamanlarım oldu sayesinde ama zamanla toparladık şimdi 2. Ye hamileyim artık ikimizde tecrübeliyiz ben her zmn eşimle aramızdaki yaş farkını zaman zaman yüzüne vururum açıkcası oda kendine gelir erkekler çok acıması düşüncesiz oluyor bazen hiç takılmayın bence hamilelikte bebeğin gelişimi annenin stresine de bağlı güzel bir anında bence kırıldığınızı yüzüne söyleyin zaten alınmayın bence çok güzelsiniz .