NrglBayar Canim benim yuzunu goremedim ama o kadar insan ayni tepki i verdigine gore cok guzel bi bayansin. Ki guzellik coo ta onemli degil 10 sene sonra ne sen ne ben ayni guzellikte kalacagiz. Arkadaslar cok guzel yorum yapmislar. Bence dinle knlari ve uzulme. Bide oyle erkegi biraz mort etmelisin ki senin degerini anlasin. Madem o yuzune boyle seyler vuruyo sende yastan git. Oradan vur onu. Dokunmamayi takma o biraz genel hamilelikle erkeklerin coguyla alakali. O sana has bisey degil cok cok sevdikleri halde hamilelikte uzaklasan insanlar var o duzelen bisey ins.