minnosbirkiz sultanbeylide oturuyorum su an. kurtköy ersoya gidiyorum doğum paketi 75bin dedi mayıs icin sadece doğum fiyatı veremiyorlarmış bir de sultanbeyli saygıyı duydum normal 20 sezaryen 25 demişler bizim üst katta ki kadına bir de yüzyıl hastanesini duydum en son 35miş galiba bilemiyorum kafam çok karışık