minnosbirkiz evet yine bi arkadaşa yazmıştım tekrar yazayım
ne yaşarsanız yanınıza kâr kalıcak bunu bilerek doğum yapın çünkü benim şikayetlerim sonuçsuz kaldı🙂
doğumhaneye yürüyerek gittim tansiyonum düşüktü elimden tutun diye yalvardım önce bi doğuran sen misin ileride solda ki odaya gir dediler söyleme şeklini duysan kadına orada dalardın. sonra odaya girdim tek basımayım suyun gelirse haber ver dedi nasıl haber vereceksem telefonu bi metre öteme koymuslar hastane telefonu o da bağırdım suyum geldi diye ne bağırıyosun diye içeri girer girmez azarladı sonra ıkın dedi ama sancı geldikce kulaklarım sağır oluyor sanki anlayamıyorum sordum bin kere nasıl ıkınıcam bunun kabızlığa benzer bir yanı yok diye bana işte yok sen doğuramıcaksın yapamıyosun beceremiyosun diyor baya iyi moral veriyor kahrımdan ölücektim sonra ben dayanamıyorum çok canım yanıyor diye çocuk gibi ağlamaya başladım gerçekten yanımda eşimi ya da annemi istedim tek basıma daha da korktum onların tavırlarından sonra bana ebe yapmayı biliyosun yaparken düşünücektin hadi ıkıın diye bağırıyor bağırmıyor da azarlıyor yanımda ki kadının elini tutmak istedim hemşire mi doktor mu neydi Ayyy tutma beniiğğğ bırakkk diye bağırdı çok oldum o şokla nasıl ıkındım bilmiyorum sonra beni temizlemeden bıraktılar annemi çağırın dedim aşağıda kimse yok dediler meğerse haber bile vermemisler kimseye annem geldi temizledi beni ağlaya ağlaya sonra çantamı istedim zor getirdiler telefon sokmak yasak dışardan su almak yasak herşey yasak annem orucluydu orucunu bana gelen yemekle açtı yemek vermediler kadına 1 galetayı 2ye bölüp yedim açlıktan ölüyordum çok berbat şeyler vardı daha neler neler hastaneden taburcu olacağıö zaman sandalye istedim göğsüm sıkışıyor yürüyemem diye bana nerden bulcam sana sandalyeyş diye bağırdı hepsiyle annem kavga etti ben canımın acısından ağzımı açamadım kucağımda bebekle annemde valizler eşyalar derken asansörün kapısında yığıldım. babam kucaklayıp götürdü beni arabaya herkes ağlıyordu çektiğim rezillik perişanlık diz boyu Allah onları en kötü şekilde cezalandırsın benim en güzel günümü mahvettiler 9 cmle gittim doğumum çok hızlıydı ama çok berbat şeyler yaşadım
bana da özel hastane gibi diye anlattılar onlara güvenip gittim poliklinik ve doğumhane birbirinden o kadar farklı yerler ki poliklinikte yüzünüze gülen insanlar doğumhanede kabusunuz olabiliyor kamera yok telefon yok çıkan giremiyor giren çıkamıyor duyduğunuz gördüğünüz orada sizinle kalıyor