ysmnvrl ysmnvrl Burda 7+3 tük ilk öğrendiğim ultrason birdahaki de Salı günü gideceğim inşallah Salı günü 11+2 oluyorum
hayirlisi06 ysmnvrl hemde nasıl. Nasıl zorbalık yedim bir bilsen Allahım inşallah beni ağlayanlar a üçüz versin amin gervkceten çok üzdüler beni
mardinlianne Bende cuma günü gıttım ıkı kese göründü çok heyecanlıyım ayın 13 nde kalp atışı ıcın gıtcz 🥺
hayirlisi06 37nagis yaa cinsiyetleri nedir? Benim iki kızdı hadi belki oğlan olur dedik Oldu iki kız daha 🤣