ysmnvrl Kızlar kalp atışını duymaya gittim birde öğrendim ki ikizmiş ben şoookkkkk aranızda benim gibi ikiz gebelik yaşayan varmı birbirimize destek olalımmm 11+0 ız bugün Salı günü kontrolümüz var
hamzaezel ysmnvrl bana mi oyle geliyor yoksa hopy mom dakilerin yarisi ikiz örnek ben bu aralar postlar cok oluyor ikiz
sevvoos ysmnvrl Rabbim bebişlerinizi sağ salim size bağışlasın. Bende 10+6 ikiz cuma günü kontrolüm var İnşallah herşey yolundadır🥲
Havin49_ sevvoos Cnm tatama testleri ikizlerde doğru çıkmadıgımiçin yapmıyorlar fetal öneriyorlar ilte detaylı ultrason yapıyorlar 25 haftalık şeker yüklemesi var öyle yani tarama testleri doğru yanıt vermediği için yapmıyorlar
sevvoos Havin49_ Teşekkür ederim benim ilk gebeliğim Hiç bilmediğim bi yol,her an korku dolu İnşallah hepimizin bebekleri sağ salim doğar kucağımıza alırız 🤲🏻🥰