Benim tüp bebek üniye gidiyorum aynı zmaan da özelede gidiyorum özelde ki bi sonraki haftaya çağırdı cinsiyette öğreniriz dedi asıl doktorum yarın için ama kemik yapısından bile belli olduğu söyleniyor acaba dedim söyler mi süpriz mi olsun yoksa o an mı öğreneyim kararsız kaldım