Zeynep0858 bende 30+5 de öğrendim dahiliye takibindeyim sabah kalktığınızda ilk açlık kahvaltı yaparken ilk lokmayı ağzınıza attığınızdan itibaren 1.saat tokluk ölçeceksiniz öğlen önü açlık sonra yine öğle yemeği 1.saat tokluk akşamda o şekilde dahiliye bu şekilde takip etmemi istedi doğumuma az kaldı şükür 🙏