Selim_Alparslan Ftmn123- Asko adet mi olman gerekiyor ? Belki hamilesindir niye adet günü bekliyorsun
Ftmn123- Selim_Alparslan Yok en son 13 Ekim’de adet oldum bu ayki adet kaç gibi olur onu merak ediyorum da
shawty8876 Selim_Alparslan valla benim arkadaşımın 9 idi betası kaset test gösterdi yani dilik pozitifi
Esma006 Ftmn123- erken gebelik olduğundan çıkması normal diğerleri biraz zaman istiyor kan verin en iyisi
nerm629_ Ftmn123- canım döngün nekadar suruyo genel olarak yani d3mek istediğim son adett tarihinin başından sayıp bidaki adet başlangıcına doğru say bilmiyorsan kaçında olduğunu hesap edersin