bilge0607 benim kızımda da aynısı, anne karnında detaylı ultrasonda teşhiş aldı doktorlar o zaman doğumdan sonra çişini yapabilir geçebilir antibiyotik tedavisi görebilir ketertal takılabilir dediler, doğru çiş çıkışında sorun yoktu ama genişlik 13 mm idi, 10 a düştü şimdi 9.3 mm çocuk nefroloji takip etmeye başladı, bizim tek sıkıntımız bu böbrek genişlemesi tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu yapıyor 3 ayda bir neredeyse. İlaçlı volding çekildi böbrekte kaçak yada röflü yok . Takip dediler Devam’da ediyoruz