kubraturkkoc Kızlar 2 düşük sonrası bu gebeliğimde serklaj atıldı 12. haftada şuanda 19. haftadayım sol kasığımda şiddetli ağrı var bunu yaşadınız mı lütfen yardımcı olur musunuz
0925 kubraturkkoc bnce doktorunuz ile iletişime geçin benim doktorum şiddetli ağrı kanama su gelmedikçe arama bni diyordu kriter bunlar diyordu siz suyu bol için doktora gidene kadar iş yapmayın egilmeyin etkiliyor
kubraturkkoc Dünden beri ara ara giren sol taraflı ağrım var heralde bebek baskı yapıyor sizinde oldu mu serklajlı olan varsa yazabilir mi lütfen ne yaptınız
misafir4578 kubraturkkoc Haftada yasadim öyle bir ağrı nst yaptilar gerçekten sancı çıktı bir gece hastahanede kaldım rahatlattilar ilaçlar iğneler endol fitil filan nidicart başladılar günde 2 sefer 30 hafta olduk hala ilaclara devam
kubraturkkoc edannnnur evet acile geldik şimdi baktılar servikal uzunluk 31-32 ölçüldü. Tahlil yaptılar sonuç bekliyoruz
Aaaa9698 kubraturkkoc kubraturkkoc çok kısa değil benimde o haftalarda öyleydi ana dikkat etmeniz gerekiyor
kubraturkkoc edannnnur akıntı için bi şey yazdı onun dışında ölçüm güvenli dedi de bana hiç güven vermedi stajyer kızlardı. Diyorum geçen hafta 41-42 ydi şimdi 31 çok kısalmamış mı 25in üzerinde hepsi aynı diyo
kubraturkkoc edannnnur randevum var Salı günü soracağım bakalım ama çok tedirgin oldum stres de etkiliyormuş onu
kubraturkkoc Aaaa9698 evet değil 25 altı riskli sayılıyormuş ama benim 2. Düşüğümde birgün önce 35-36 idi ertesi gün suyum geldi serklaj yoktu o zaman kaybettim bebeğimi onun korkusu oldu açıkçası.. sonrasında uzayıp kısaldı mı sizin ne yaptınız istirahat mi ettiniz
Aaaa9698 kubraturkkoc benim çok sıkıntılı geçti malesef ben 22 haftada öğrendim tesadüfen ve kısalığım 13 mm olmuştu acil serklaja alındım sorma sorma bile çok uzamadı en fazla 20 oldu sorma enfeksiyon kapmışım ondan kaynaklı galiba 2 mm kadar düştü 1 aya yakın hastende yatım şuanda 8 mm falan ölçülüyor hep yatıyorum kabına harici kalkmamaya çalışıyorum banyo edersmede 10 dk hızlı hızlı edip çıkıyorum
kubraturkkoc 0925 şuanda ağrım yok çok şükür dünde bugünde aynı saatlerde sol tarafta ara ara oldu ve geçti. Yatıyorum şimdi enfeksiyon da çıkmadı idrarda. Şehir hastanesine gidiyorum şuanda ulaşabileceğim bi doktor yok malesef
kubraturkkoc Aaaa9698 bende dikkat ediyorum onlara doktor özel bi kısıtlama koymadı ama enfeksiyona da dikkat ediyorum kaç haftalık oldunuz siz
Aaaa9698 kubraturkkoc banada normal devam edebilirsin dedi ama ben ilk olduğu için korktum için kendimi kıaıtladım halde böyle oldum tabiki herkesin süreci farklı olabiliyor kişiye göre değişen birşey şuan 33+3 oldum
merveli93 Bende 20. Haftada Serklaj oldum şimdi 23+3 deyiz enfeksiyon çok etkiliyor kendine iyi bakmaya çalış bol su iç bende 22 gün yattım enfeksiyondan umarım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi