ayse988 Kullananlar varmı ovülasyon için aldım adetim gecikmişti gebelik testi vardı içinde yaptım silik çizgi 23 ekimde kan testi verdim negatifti
Nevagibi ayse988 kullandım hassas bir test genelde yanlış çıkmıyor ama çok kalınca kuruma veriyo bazen
girls35 ayse988 23 ekimde negatif çıktıysa ve testi şiödi yaptıysan kanında hcg yükselmiş olabilir o yüzden tekrar kan vermende fayda var
nsae ayse988 ben hem prodoctor hem inmovitanın testni yapmıştım prodoctor çok silikken innovitada belirgindi 40.65 çıkmıştı beta
Serappppph ayse988 ilk sayfada uc cizgi var yanyana orda resim ekle var ordan once gorsel secip kaydediyorsunuz sonra posta gelip görsel ekleye basiyorsunuz altta cikar zaten mutlu resim gorsel ekle diye
Moonlight__ ayse988 bu testler çok çok hassas. Ben de bunlarla öğrenmiştim. 2.çizgim hemen hemen sizinki gibi çıkmıştı.Kanda 13 çıkmıştı. Elinizde birkaç tane daha varsa birkaç gün daha yapın koyulaşırsa verin bence. Hayırlı olsun şimdiden 🥰
Serappppph ayse988 rica ederim ve attığınız görselde de görünüyor ikinci çizgi çok sevindim sizin adınıza sağlıkla büyüsün inşallah
Esma006 ayse988 Regl oldun mu canım olmadiysan bekle yinede innovita güzel sonuçlar veriyor yumurtlama olsun gebelik olsun
Moonlight__ fotoğrafta ekliyorum sizin için böyle çıktığında 13’tü yani. Sabah ilk idrarla bakmıştım 🙏🏻
ayse988 Moonlight__ ay benimkiyle aynısı benim geç döllenme olmuştu ilkinde de bugün 39. Gün kürtajdan sonra döngüm değişti