Prensannesi111 Ftmn123- kan için acele etme yani cidden burda da çok var yalancı pozitif veren, üzmek istemem ama senin kide öyle duruyor gibi
bsraltnsy Ftmn123- eger girip gibi olduysan gebelik hastasi olabiliyorsun bendede oyle oldu kan testinde belli olur insAllah poztifdir
bsraltnsy Ftmn123- bilemedim hamilelik hastasi diye birsey varmis bende inanmiyordum kan ver bi ben 8.42 yle ogrendim benimde hic belirtim yoktu
Ftmn123- bsraltnsy 1 Kasım da erken gebelik testi yaptım da sonuç silik çizgi çıktı valla 8-10 dakikada sence?
bsraltnsy Ftmn123- ben kimyasal gebelik gecirdim diye erken gebelikde ben ogrenmesdim doktorum oyle demisti kan verirsen kesin garanti olur