Ftmn123- Kızlar bugün hastaneye gidiyorumda ordanda eczaneye gideceğizde sizce bugün test yapmalımıyım?Bat 6 Kasım kızlar sizce?
Ftmn123- dil_74 Hastaneye hastayım diye gidiyorum o yüzden hem gripte oldum ya bilmiyorum ben 26 Ekim’de erken gebelik testi yaptım da day’s doctor ilk 15 dakikada silik çizgi çıktı ama şimdi yine test alacağım bilmiyorum ki yapayımmı?
Ftmn123- arsesraa Gerçekten mi benim kız nedense daha başlamadı mesela ben 26 Ekim’de erken gebelik testi day’s doctor erken gebelik testi yaptım da ilk 15 dakikada çıktı bir bak canım ?
Prensannesi111 Ftmn123- canım days doctor hep böyle yalancı pozitif veriyor. Benimki döker dökmez ikşnci çizgi çıktı kan verdim negatif
Ftmn123- arsesraa Kız taaa 6 gün oldu bugün anca test yapacağım onun üzerine hastalandım ya grip oldum çok fenayım.
arsesraa Ftmn123- aaaa bi de bu önceki test mi o zaman şimdi kesim net çıkar hatta gebelik bağışıklık düşürür ondan grip olunur der annem hep
arsesraa Ftmn123- yani illa herkes belirti yaşayacak diye bir şey kuzum her vücut farklı tepki gösterir bence sen kan ver mutlaka
Prensannesi111 Ftmn123- kan için acele etme yani cidden burda da çok var yalancı pozitif veren, üzmek istemem ama senin kide öyle duruyor gibi