Rabiarabisss3 ben de pamukla başladım 8 9 ay kullandım ıslak mendil hiç kullanmadım dışarı çıkarken de pamuk hazırlıyordum çok daha iyi oluyor şimdi 10 aylık ıslak mendil kullanıyorum bi sorun yaşamadık arada hâlâ pamuk kullanıyorum birde ben yazın tuvaletini her yaptığında banyoda yıkadım öyle pamuğu da fazla kullanmamış oldum baya iyi olmuştu