Kuranda ismi baba koyar ne demek ya tövbe yarabbim. Soğutmasınlar kendilerinden. Birlikte karar verilir isim seçilir birlikte yapılır her şey. Anneyi yok saymak ne demek. İsim koymakla bitiyor sanki her şey. Kayınpederimin ismi çok güzel ama kalkıp da oğluma koymam böyle bir şeyi de en başta kayınpederim olmak üzere hiç kimse istemez. Allah korusun yani ne saçma sapan istekler bunlar. Ay çok sinirlendim jsjsjajg