orhismommmmmm Benim eşimde çok ısrarcıydı, cinsiyetimizin erkek olduğunu öğrendik direk babamın adını koyucam dedi. Hastaneden çıkar çıkmaz ağlamaya başladım. Çünkü asla istemiyordum. İlk oğlumda da istememiştim, kayınpederim de koymayın deyince koymadı. İlkine koymadım illa buna koyucam diye tutturdu. Bende inatçıyımdır koyarsan şikayetçi olurum, her yere başvururum değiştiririm dedim. İsim arayışına girdim. Beğendiğim isimleri ona sayıyordum o hâlâ babasının adından başka bişey demiyordu. İyi tarafı kayınpederim yine istemiyordu, bende eşime işe gittiğinde mesajla anlatmak istedim. Babasının isminin eski ve uzun bi isim olduğunu, kader olarak benzeyebilceğini anlattım, koymak istemediğimi söyledim ve tamam aşkım dedi.. Doğuma gidiceğimiz akşam ismini kararlaştırdık, doğcağı gün sabah hastanede çektiğim ağrıyı, sancıyı herşeyi gördü, ameliyattan sonraki hallerimi gördü. Hastaneden kağıt vermişler doldursun diye, odada yanımda doldurdu, ismini tekrar tekrar sordu ve bende istediğim ismi söyledim onu yazdı çok şükür.. İkna edemesem ben edemicektim, ben inatsam o benden de inat ama çok şükür ikna edebildim, darısı sizin başınıza 🙏🏻