Adet zamanıma göre 4+1 suan ikinci olacak inşallah :) 7 yaşında oğlum var çok karmaşık duygular içerisindeyim Bikaç tane test yaptım silik olmayan bariz belli kırmızı ikinci çizgileri gördüm ama daha kan vermedim pazartesi vericem erken diye gitmemeyi düşünüyordum ama regl ağrılarım oluyor sizde de var mı 7 yıl geçti unuttum çoğu şeyi 😂