newchapter ervo bende de iki kere çok hafif akıntıyla karışık pembelik oldu. Doktora gittim sıkıntı yoktu. Siz de gidin içiniz rahat etsin
ervo busra34__ evet degeelrerim cok yüksek cikti gebelik degeriniz çok yüksek dedi bilmem kaca inince riskli bebeği kayberiz tekrardan iki gun snra kan vermem lazim