ervo canım kan görme durumunda ilk dpktora gitmen lazım 2 gün olmuş neden bekliyorsun ki birşeyde olmamış olabilir ama bana doktorum hep hemen geliceksin bakıcaz demişti kanama alanı olabiliyor en azından önlem amaçlı kaç haftadın bilmem ama ilk düşüğümde pembe akıntı tsrzında hastaneye gitmiştim bebeğin kalbi durmuştu ama sana böyle olmuştur diyemem doktorun görmesi lazım bu gebeliğimdede az hafif pembe lekelenmem oldu yine doktoruma gittim hiçbirşey yoktu kullandığım kan sulandırıcılar ve yorgundum onun etkisinden olduğunu düşündük ama yinede kontrol şart