Mutlusonsuzz Lexias aynen bendede boğaz yanması vardı doktorum rennie şurup verdi anında kesti çok şükür oneririm
Bnenebiy53 Farida_Aliyeva_ kefir tüket muhakkak bana çok etki etti kefirsiz yapamıyorum gerçekten başını yüksek tut öyle yat bide
Mavininbiri Farida_Aliyeva_ Henüz 20 haftalık hamileyim ama geceleri nefesim kesilir derece de midem yanıyor, çiğ patates ten daha iyi gelen birsey de görmedim. İlk hamileliğimde de hep o şekilde geçti
Merved29 Farida_Aliyeva_ benim diyetisyenim var o bana beslenme programı hazırladı kısaca anlatayım herkese fikir olsun bu benim 2. Gebeliğim ve çok rahatım Bakliyat ve protein grubu sindirimi zor besin ögeleri arasına girer o yüzden akşam asla tercih etmiyorum akşam yoğurt sebze çogunu baharatsiz veya baharat az yag ve az salçalı şeyler tercih ediyorum bunun içinde meyvelere de dikkat etmek gerek Elma muz kivi vs bunlar lifli besinler akşam yenilebilir ama mandalina portakal bunun gibi asitli tarzı ve eski olabilecek meyve grubu öğle arası tercihimdir Sağlıkla kucağınıza almanızı diliyorum 🥰
mavi123_ Bsrasmssk reflünüzün belirtileri nedir? Bendede var sanırım midem yanıyor asidi ağzıma geliyor çok kötü oluyorum. Sizde öksürmede oluyormu? Bende kuru öksürükte var acaba reflüdenmi?
Bsrasmssk mavi123_ kuzum öksürükle alakalı benim yaşadığım bir durum olmadı. Ben küçüklüğümden bu yana bu reflü belasıyla uğraşıyorum. Asit genzime kadar yakıyor, hafif geğirme tarzıyla geliyordu. Yemek yememle birlikte midem sürekli şişkin oluyor. Hamilelikte tabi bunlar iki katı oldu. Ama dediğim gibi öksürme ben de hiç olmadı
mavi123_ Farida_Aliyeva_ ben 30 haftalığım 20. Haftadan beri midem yanıyor asidi ağzıma geliyor çok kötü🤦🏼♀️
madamoschino Doktor gaviscon şurup önerdi günde 3 ölçek kullanabilirsin dedi , ve akşamları da sade soda içiyorum. 27+1
herseyguzel Kimsenin bu öneriyi vermemesine şaşırdım Ben karbonatla suyu karıştırıp içiyordum çok iyi geliyordu 1 çay kaşığı karbonat tercihen İngiliz karbonatı ve su
seniseviyorumallahim herseyguzel karbonatı hamile değilken içecektim önermediler hamileyken sıkıntı olmuyor mu
Cicilininkini Farida_Aliyeva_ bende de oluyordu sürekli 22+5im dometesi ve bunun gibi asit içeren gıdaları bıraktım azaldı ama yinede arada oluyor tahin alıyorm 1kasık geciyor bide yemeklerin yanında marul havuc mor lahana yani kıs salatası yapmaya basladıgımdan beri cok cok az yasıyorm bu sorunu
leviosaaar Ben de çok kötü oluyordum doktorum lansor verdikten sonra dünya varmış dedim rennie gaviscon falan hikayeymiş çok şükür hiç midem yanmıyor artık, önceden özellikle geceleri uyuyamıyordum mutlaka doktorunuza danışın derim ben
herseyguzel seniseviyorumallahim ben hep içtim, oğlum 27 aylık 39+5’te doğdu herhangi bir konuda problem olmadı hiç çok şükür Zararı olduğunu sanmıyorum, ilaçtan iyidir mutlaka Reflü vs olursa boğazda karbonatlı suyu bekletmek bile çözüyor yanmayı, çok etkili bir şey
mavi123_ Bsrasmssk benim önceden asla mide yanmam olmazdı hamileliğin 20. Haftasından itibaren başladı aynı dediğiniz gibi geğirmeyle asit ağzıma geliyor midem aşırı yanıyor. Acaba gebelikten sonra geçecekmi?
supermooomy Ben de 21 haftadayım ağır yiyecekler hamur işleri yağlı yiyecekler çikolata falan yersem bazen hafif bir şey yesem bile inanılmaz rahatsız oluyorum midemden yemek sonrası uzanmamaya yediklerime dikkat etmeye başladım tatlı ihtiyaçlarımı meyveler ile gideriyorum bana en iyi tahin geldi bir kaşık yiyorum baya bastırıyor süt de iyi geliyor ama anlık maden suyu da bazen iyi geliyor bazen hiç fayda etmiyor
Meral_63 penbe_karisi bende o da olsa kesin ölürüm ben acı biber falan yiyince de eksir dedi kaynanam bende oda yok