Farida_Aliyeva_ 24 haftalık benim diyetisyenede gidiyorum, hamur işi kurabiye simit bile yemiyorum, yağlı baharatlı da yok, sadece sütlü tatlılar var çikolata kakao yok , bir nezbe rahatlıyorum yemediğim zaman, özellikle akşamları başlıyor benim gaviskon kullanıyorum, beslenmeme dikkat ettim mi daha iyi oluyor tabi gebeliğe bağlı olduğu için hiç geçmiyor