Mor-kelebek Kızlar sezeryan olduktan ne kadar süre sonra korse taktınız? Ben ilk kızımda kuşak bağlamıştım karnıma ama ne zaman bağladım hiç hatırlamıyorum göbek kalmamıştı. Şimdi 10 günlük olduk acaba bağlasam dikislere zarar verir miyim?
Dadas Mor-kelebek on gün sonra ilk doktor kontrolümde doktorum korse kullanabilirsin demişti bana. 🤍 Bebeğiniz sağlıkla büyüsün 🤲🌸🤍
demirrleydi_ Mor-kelebek ben bir hafta önce oldum hala dikişlerim duruyor 10.günde alınacak doktora sorucam bende korse takabilir miyim diye
Mor-kelebek Dadas teşekkür ederim inşallah canım 🤲🏻🌸 bugün kontrole gittim aslında sormayı unuttum o an. Yavaştan takaym diyorum karnımda boşluk ağrısı gibi ağrı oluyor sıcak tutmuş olur hemde ağrısını alır diye düşünüyorum.
Mor-kelebek ikiprensesannesi___ yok canım ya bugün kontrolüm vardı aslında unuttum sormayı 😔 bebişim durmuyordu acıkmıştı hızlı hızlı muayene oldum hemen çıktım 🤭
superstar_00 ikiprensesannesi___ ben kendi doktoruma sormuştum bana batıl bir inanç olduğunu ve kullanmamam gerektiğini söyledi.
Mor-kelebek almirmomy ya aslında yazmanın biraz daha geniş olanlarını oluyor onu katlayarak bağlıyorum. Regl oluncada baglardm sıkmak ağrımı azaltıyor gibi gelirdi sıcak tutuyor bir nevi
[silindi] Mor-kelebek canım doğurdun muuu? İyi misiniz ben bir süre yoktum yeni girebiliyorum. Sağlıkla mutlulukla büyüt inşallah. Doktorum korse önermemişti ben takamadım, göbek de olduğu gibi kaldı 🥹
Mor-kelebek [silindi] çok şükür canım 🤲🏻 10. Günlük olduk bile bugün 💕 ben sormayı unuttum dün doktoruma devlette doktorun kendisi de numara vs de yok. Genelde önerilmiyor evet ama sonrası bizler için sıkıntı işte 😔
Mzgnn0234 Mor-kelebek taksanız daha iyi oturup kalkarsınız bence 10 gün yeteri ben de taktım çünkü içi boş sallanan bi göbek var insan hem rahatsız oluyor hem oturup kalkarken zor oluyor
Mor-kelebek Mzgnn0234 aynen aynen tarif edemiyorum böyle 2 gündür resmen boşluk ağrısı var bir tuhaf bisey😇
[silindi] Mor-kelebek ay çok şükür kuzum çok sevindim vallahi 💜ben de şehir hastanesinde yapmıştım doğumu doktorum ben önermiyorum demişti, evet keşke dinlemeyip taksaydım 🥹