Betulayd ay sezaryenden sonra bir haftada ancak kendime geldim hele ilk üç gün aman allahım gaz ağrısından ölüyordum ben 17 saat sancı çektim yine de doğuramadım siz 4-5 saat çekmişsiniz 🙈 Ama o sancılar gerçekten felakett istemiyorum ama kazara olursa ikinci çocuk bir haftada sürünsem yine sezaryeni tercih ederim bundan sonra