Kızlar normal doğum yapmış ve burada pozitif hikayesini paylaşmış biri olarak 3 sene sonra ikinci gebeliğimde acayip korkuyorum. O sancılar ölüm gibi bir şeydi ama öldürmedi unutamıyorum. Ayrıca bebeğim geniş omuzluydu dikişim vardı toparlanmam çok uzun sürdü. İlk doğumda her şey 4-5 saate olmuştu. Doktorum bu daha kısa sürer diyor ama sezeryende aklım hep. Neden o konfor varken böylesine can çekişiyorum😔 36+3 olduk ve bebek gelmeye çok istekli 1 haftaya bekliyor doktorum. Çok moralim bozuk ikilemdeyim gidip gün belirlemek istiyorum sanki iyi gelecek sevindirecek beni sezaryen kararı ama ondan da korkmuyor değilim…