gkc990_ @cylnboran04 bende 16+1 oldum haftaya çarşamba günü randevum var o zaman 16+5oluyoruz kesin soyler mi acaba merakimdan catlicam doktorum tahminde bulundu ama 12 haftalikti neye göre tahmin yapti onu da bilmiyorum
cylnboran04 gkc990_ tahmini ne söyledi peki benımde tahmını söyledi sonra 2 hafta sonra Gıttım net soyledı
Bebik61_ prenseslerblogg Benimde 14.haftada cinsiyet için özele gittik erkek dedi sonrasında 17. Ve 19. haftalarda devlette erkek denildi iki farklı doktor bugün 24.haftadayım kız dedi doktor
simssmom1 cylnboran04 yani pipi genelde ucu sivriye doğru gözüküyor ya seninki kordonda olabilir ama bilemiyorum pipi de
cylnboran04 simssmom1 devlet takıpliyim doktorum erkek dedi yarın cam sakuraya gıdecem inşallah bakalım o ne dıo