prenseslerblogg cylnboran04 evet pipi gibi duruyor ama bizimki de böyleyken kıza döndü detaylı da bilemedim sağlıkla gelsin 🥹😍
cylnboran04 prenseslerblogg yaa bende çok kızım olsun ıstıyordum inşallah Allahım hayırlısını nasıp ETSın
Bebik61_ prenseslerblogg Benimde 14.haftada cinsiyet için özele gittik erkek dedi sonrasında 17. Ve 19. haftalarda devlette erkek denildi iki farklı doktor bugün 24.haftadayım kız dedi doktor
cylnboran04 baycem lütfen açtığımın postun altına resım atmayın sizde başka post acabılırsımız yorumlar hepsi karısıyor
ylnydgd cylnboran04 pipi olduğundan emin olsa doktor erkek derdi :) demek ki kordon olma ihtimali de çok yüksek 😬😬 Sağlıkla gelsin