072021 yani yine doktora gidin ama benimde aynıydı normalde adetim ilk 4 gün cok yoğun sonra 5-6-7 akıntı şeklinde gelir biterdi ama kürtajdan sonra azalmıştı korkmuştum dediğim gibi doktor muayene etti bir sorun görmedi bu süreçte çok stres yapmıştım stres kaynaklıdır demişti siz yinede doktorunuza muayene olun tabi