ghostty Ebrulicim ben herkese aynı iğne vs veriyorlar diye biliyordum. Siz hangi şehirdesiniz nerede tedavi oluyordunuz. Doktorunuza bu durumu ilettiniz mi neye göre tedavi uygulandıgı vs. Mutlaka mantıklı bir gerekçe vardır bizm bilmediğimiz.
Ebrulicim ghostty Adana’da tedavim acıbadem de doktorumun özel kliniği var .işlemleri acibademde sadece . Doktora pazartesi gidecem görüşmeye tüp bebek kişiye özel demişti doktorum merak ettiğimden sizlere de sormak istedim canım transfer sonrası eksik mi geldi acaba diye ilaçlar
ghostty Ebrulicim insan ister istemez endişe duyuyor kıyas yapabiliyor haklısınız. Ama tüp bebek gerçekten çok farklı. Herkesin rahim durumu, değerleri vs de büyük etken. Doktorunuz mutlaka mantıklı olanı yapmıştır. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız🙏🏻
cakmak81 Ebrulicim antibiyotik,estrofem,prednol, axeparin iğne,progestan iğne ve diofol vitamin kullandım
Ebrulicim cakmak81 benimki niye bu kadar az acaba ya 😥 bi estrofem bi fitil başka yok embriyolarim kalteliydi bide
cakmak81 Ebrulicim yetmedi bide Duphaston kullandım onu yazmayı unutmuşum ilaç çantasıyla gezdim 12 hafta