Uyum sağladığınız doktoru bulmak gerçekten önemli, biraz da şans işi sanırım🤷🏻♀️4 aralıkta Okan üniversitesi hastanesinde doğum yaptım.Doktorum Ferda Erbay’dı.15.haftadan sonra takipli hastası oldum ve tavsiye üzerine gittim.tüm süreci takip etti.inanılmaz memnun kaldım😌çok naif bi doktor herşeyden önce.ve abla gibi yaklaşıyor🌺bi doktora ilk kez bu kadar güvenebildim💕kendisine bi kez daha teşekkür ediyorum.iyiki tavsiyeleri dinleyip gitmişim, iyiki yolumuz kesişmiş😊bundan sonra da rutin kontrollerime kendisi ile devam etmeyi düşünüyorum😊