Tayseyildirim 6 ay ben de onun güler yüzüne aldandım :)) hiç tahmin etmezdim o kadının içinden böyle çirkef bişey çıkabileceğini 😟
Ben ondan sonra çok araştırdım sizin sülalenin sevimlisi ve tabi ki benim de - pendik yüzyıl hastanesinde Doç.Dr. Serap Simavliyı buldum. İyi ki de buldum. O kadar memnunum ki keşke başından ona gitseydim. Ferda hamım doçent yardımcısı Serap hamım doçent ve tüp bebek direktörlüğü yapıyor ama bi görsen o kadar alçakgönüllü güleryüzlü ve gerçekten iyi bi insan ve doktor ki.. hiç bikere bile ne ilk oğlumda ne de bu hamileliğimde kötü müamele görmedim. Çok memnunum.
Okan üniversitesinde doğum ücretini sordun mu hiç? Çok pahalıdır diye duymuştum.
Sen yine de gönlüne yatan hangi doktorsa ona devam et ben sadece uyarayım dedim öyle bişeyle karşılaşmanı hiç istemem ama olur da yine kafası giderse şok olma diye dedim😄😄