Cerenvebebisi canım nişanım geldi düzenli aralıklarla 3 saat sancı geldi sonra gitti ertesi gün nişan gelmeye devam etti düzensiz ağrılarla yürüyüş yaptım gezdim misafirliğe bile gittim 😂 dün gece saat 22.30 civarı 3 kere sancım geldi dedim kesinlikle doğum başlangıcı. Hastahaneye geldim çatı muayenesi yapıldı ama ben öyle çatı muayenesi görmedim bildiğin bütün elini soktu 2 cm açılmam varmış doktoru aradılar suni verin kendini sancısı yetersizmdendi. O suni sancı beni maf etti kendi sancımdan daha düşük sancılarımın gelmesine rağmen suni sancıda duvarları tırmalar dereceye geldim. Saat 22.40 gibi nstye bağlanıp sancı verildi 01.30 da tekrar açıklığa bakıldı sadece 1 cm açılma olmuş. Sonunda doktor da bende sezeryana çevirdik. Nasıl olduğunu anlamadan oğlum dünyaya geldi. Sadece ilk yürümede zorlandım. Evet yürürken hala sancılarım var ama herşeye değer 🥰