Merveeeeeee01 Pazartesi doğuruyorum normalde 9ndaydı ama erkene çekti doktorum çok heyecan çok paniğim 🌸🤷♀️
Sayoss Merveeeeeee01 bende yarın doğuma geçeceğim inşallah sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kucağımıza alırız🥹
Ozzlem1 Merveeeeeee01 çok heyecanlıyım aynı zamanda korku sardı. Çok karışık duygular ☺️ hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah 🥰
Merveeeeeee01 Ozzlem1 kız bende nasıl olacak yapabilecek miyim olur ya diye diye kendimle konuşuyorum resmen eşimde aşkım hep kalmayacak içinde illa doğuracaksın diye gazlıyor bakalım 😅😅
Minis2 Bende pazartesiiii 2. 3. Sezaryeni olan var mı benim bu ikinci ilkinde korkmamıştım ama bunda biraz korkuyorjm🥲🥲