jalepone Anneyim6 benim de şimdilik kız gibi duruyor o yüzden Gökçe Nur koymayı planlıyoruz Eylül , özüm , ece isimlerini de seviyorum ☺️
Anneyim6 jalepone çok bilindik isimler ben istiyorumki böyle nadir duyulan olsun çevremde çok var bu isimlerde sağlıkla alın kucağınıza teşekkür ederim 🥰
Cileklipizza Edum deniz ismini çok beğeniyordum eşim kurandan olsun dedi Ahsen koyduk ama hala denize sempatim var ismiyle büyüsün inşallah💕
Aysunays Anneyim6 Ben de aynı durumdayım. Kulağıma güzel gelen isimler var mesela Asya Beren Duru gibi.. ama her yer asya sınıfında bir sürü asya olur filan diyorlar tereddüt etmeye başladım. 😢 çok popüler isim konmaz mı sizce?
Anneyim6 Aysunays aslında bende asya istiyorum ama asiye ismindekilerede asya diye sesleniyorlar ya o yüzden bir kaldım görümcemin ismi asiye mesela aysa diyorlar birkaç kşide daha dıydum o yüzden uzaklaştım Duruda bu ara herkeste var
Anneyim6 Ipek0z evet ya çok zor bende 2 kız var biri 7 diğeri 6 yaşlarında çift isimliler birde sanki bütün güzek isimleri ben almışım gibi uyduramıyorumda onlara göre
threebaby_mom Anneyim6 35 haftalığım kızım olacak hala bir ismi yok ve duyduğum bütün isimler içime sinmiyor napacağız bilmiyorum
Anneyim6 Nurseoz55 sağlıkla gelsin inşallah güzel isim arkadaşım da var 🙈 ben istiyorumki tanıdık kimsede olmasın
Nurseoz55 Anneyim6 insan farklı olsun istiyor çok haklısınız hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin 🥰 eşim Ada istemişti oğlumun adı Ata olduğu için bende selvi boylum al yazmalımı izlerken dedim Asya oluyor 😂
Anneyim6 2kizannesi30 2kizannesi30 sağlıkla kucağına alırsın inşallah benim 2. Kızımın ismi de erva asel 🥰
Anneyim6 Biyiklikedi ayy ne güzel kavuşmanıza çok az kalmış sağlıkla alın inşallah isimlerde çok güzel uyumlu olmuş güneş etlimin ismi bende beğeniyorum aslında ama işte olmayan birşey istiyorum akrabada falan 🙈
Silaaaamom2025 Anneyim6 aaa çok güzel tesadüf nasıl elizler iyi mi ?? Benim gördüklerim hep bıcır bıcır 🥰